كامنت!

خرید بک لینک

در وبلاگ يكي از دوستان كامنتي ارسال نمودم (در باره پست و منوياتِ ايشان!!! :دي) وچنين شد نتيجه كار:

"نميبيني چرا چشم تـــَرم را؟ "
نميبيني دو گوش ِ چون خـــَــرَم را؟

شدم بنده خــــــرو عبد و عبيدت!
در اين بي شوهري، كافي نبيدَت؟

در اين دوران ِ مردان ِ فراري!
مشابه اِشـّـــَكــي* را گير نياري!

بچسب و ول نكن چونان دهه هفت**! ( دهه هفتادي ها)
اگر كه ول كني اين هم ز ِ دست رفت!

نباشد وقت ناز و اِشوه غمزه!
در اين بي شوهري، شوهر مي ارزه!


به صدتا ارشد و پي اچ دي و درس!
نزن بر بخت خود جــفــتـكو بتــَـرس

زند يك بار دَر، بخت و اقبال!
نيايد شوهري گيرت دِگر بال! ***

بيا بنشين به روي كول ِ بنده!
به اين حالم خـــدا هم هي ميخنده!!



* اِشَــك به زبان تركــــي يعني خـــَر!


** تكنيك دهه هفتادي ها براي پيدا كردن شوهر ، يعني "بچسب و ول نكن" بر خلاف تكنيك دهه شصتي ها كه "ادامه تحصيله براي يافتن شوهره" :))))


*** بار در زبان علي دايي "بال" تلفظ ميشود!
خودم يك بار از علي دايي سوال كردم در اين بازي "چند بار" گل زدي و ايشان فرمودند : در اين بازي" 3 بال " گل زدم!

شيپور آباد...

ما را در سایت شيپور آباد دنبال می‌کنید

برچسب: كامنت تصويري,كامنت هاي زيبا,كامنت هاي عاشقانه,كامنت در فيس بوك,كامنت هاي جالب,كامنت هاي تصويري,كامنت بند,كامنت نعيمه اشراقي,كامنت عاشقانه,كامنت باحال, نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 8:42

صفحه بندی