در وبلاگ يكي از دوستان كامنتي ارسال نمودم (در باره پست و منوياتِ ايشان!!! :دي) وچنين شد نتيجه كار:
"نميبيني چرا چشم تـــَرم را؟ "
نميبيني دو گوش ِ چون خـــَــرَم را؟
شدم بنده خــــــرو عبد و عبيدت!
در اين بي شوهري، كافي نبيدَت؟
در اين دوران ِ مردان ِ فراري!
مشابه اِشـّـــَكــي* را گير نياري!
بچسب و ول نكن چونان دهه هفت**! ( دهه هفتادي ها)
اگر كه ول كني اين هم ز ِ دست رفت!
نباشد وقت ناز و اِشوه غمزه!
در اين بي شوهري، شوهر مي ارزه!
به صدتا ارشد و پي اچ دي و درس!
نزن بر بخت خود جــفــتـكو بتــَـرس
زند يك بار دَر، بخت و اقبال!
نيايد شوهري گيرت دِگر بال! ***
بيا بنشين به روي كول ِ بنده!
به اين حالم خـــدا هم هي ميخنده!!
* اِشَــك به زبان تركــــي يعني خـــَر!
** تكنيك دهه هفتادي ها براي پيدا كردن شوهر ، يعني "بچسب و ول نكن"
بر خلاف تكنيك دهه شصتي ها كه "ادامه تحصيله براي يافتن شوهره" :))))
*** بار در زبان علي دايي "بال" تلفظ ميشود!
خودم يك بار از علي دايي سوال كردم در اين بازي "چند بار" گل زدي و ايشان فرمودند : در اين بازي" 3 بال " گل زدم!
شيپور آباد...
ما را در سایت شيپور آباد دنبال میکنید
برچسب: كامنت تصويري,كامنت هاي زيبا,كامنت هاي عاشقانه,كامنت در فيس بوك,كامنت هاي جالب,كامنت هاي تصويري,كامنت بند,كامنت نعيمه اشراقي,كامنت عاشقانه,كامنت باحال, نویسنده: بازدید: 26